Információk
Az itt megjelenő termékek személyesen is megvásárlohatóak
a XIII. kerület Tomori köz 14. szám
alatt található
SZAKÁCS, CUKRÉSZ és FELSZOLGÁLÓ MUNKARUHA SZAKÁRUHÁZUNKBAN!
Chef's UNIFORM Kft.
Budapest, 1138. Tomori köz 14.
Nyitva tartásunk:
Nyitvatartási időn kívül is forduljon
kérdéseivel hozzánk bizalommal,
telefonon vagy email-ben!
A Bolt telefonszámai:
mobil: +36-30-955-55-41
vezetékes: +36-1-400-86-96
Az ügyvezető:Földvári Szilveszter mobilszáma csak SOS helyzetekre:
+36-30-UNIFORM azaz +36-30-864-36-76
E-mail: chefs@chefs.hu
Skype: Chefs.hu

Könnyű megközelíthetőség!
Gyere hozzánk kocsival, vagy tömegközlekedéssel. M3-as metró vagy 105-ös busz: Gyöngyösi utcai megálló.
- Bárhonnan BKV-val vagy más közlekedési eszközzel: kattints a térképre az útvonaltervező megjelenítéséhez!
- Kocsival: kattints a térképre az útvonaltervező megjelenítéséhez!



Magyarországon többszáz GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók. A GLS CsomagPontok többségében 10.00 és 20.00 óra között vannak nyitva, de sok közülük már korábban is az ügyfelek rendelkezésére áll. Cégek vagy magánszemélyek - a GLS CsomagPontokon keresztül mindenki feladhatja és átveheti csomagját.

Szakács, Cukrász, Pincér- Felszolgáló Munkaruha Szaküzlet
1138. Budapest, Tomori köz 14.
Külföldi kiszállítási árak:
Szlovákia utánvét: 4480 Ft
Szlovákia bankkártyás vagy előre utalásos fizetés: 2980 Ft
Ausztria, Szlovénia, Horvátország, Csehország és románia: 4580 Ft
Németország, Lengyelország, Hollandia, Luxemburg, Belgium és Bulgária: 7680 Ft
GLS kiszállítási lehetőségek
GLS csomagszállítás háztól házig
- GLS házhoz szállítás 1 munkanap alatt,
- online nyomon követés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy 2020. május 18-án reggel 7 órától a Címzettek részére fenntartott GLS Ügyfélszolgálati telefonszáma megváltozik.
Régi telefonszám: 06-1-802-0265
Új telefonszám: 06-29-88-67-00, +36-20-890-0660
FlexDeliveryService (Rugalmas kézbesítés) – csak háztól házig szállítás esetén
- folyamatos e-mail és/vagy SMS értesítés
- tájékoztató a kézbesítés várható idejéről a futár telefonszámával
- a címzett online módosíthatja a szállítás napját, helyét
- esti kézbesítés (17-20h között) GLS depóvárosokban
- csomag átirányítható több mint 500 GLS CsomagPontba
GLS CsomagPontok
Használja ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsa napi ritmusához!
Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található!
A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomag átvevőhelyek nyitva tartási idejét. Az online megrendelésnél akár 4 átvevő is megadható. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.
További részletes tájékoztató
Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?
- Ha már másnap szeretné átvenni a megrendelt árut,
- Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,
- Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,
- Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,
- Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely.
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken különböző profilú üzletekben, 200 településen több mint 500 helyen várják Önt. A GLS CsomagPont keresővel könnyen kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet.
Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?
- Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.
- Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.
- Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.
- A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.
Mikor vehetem át leghamarabb a megrendelt árut a GLS CsomagPontban?
Az online vásárlás visszaigazolása után a webáruház feladja a csomagot, amelyet a GLS már a következő munkanapon kiszállítja a megjelölt GLS CsomagPontba. Így az üzlet nyitva tartásán belül bármikor átveheti.
FIGYELEM!
GLS CSOMAGPONTRA CÉGÜNK CSAK A WEBSHOP RENDSZERÉN KERESZTŰL BANKKÁRTYÁVAL KIFIZETETT VAGY ELŐRE UTALÁSSAL TÖRTÉNŐ FIZETÉS ESETÉN VÁLLAL KISZÁLLÍTÁST!
További információt a GLS CsomagPontokról a www.csomag.hu és a www.gls-group.eu oldalon talál.
TERMÉKCSERE LEÍRÁS:
A megvásárolt terméket csak eredeti, sérülésmentes állapotban, a számla visszaküldése mellett cseréljük ki vagy vesszük vissza. Az átvételtől számított 14 napon belül kérjük visszaküldeni részünkre a terméket, különben már nem áll módunkban kicserélni, visszavenni. Használt, vagy mosott ruhát higiéniai okokból semmilyen körülmények között nem veszünk vissza! A terméket az alábbi címre kérjük visszajuttatni:
Szakács, Cukrász és Felszolgáló Munkaruha Szaküzlet
1138. Budapest, TOMORI KÖZ 14.
Kisebb dolgokat, kb. 2 kg-ig a legolcsóbb ajánlott levélként elküldeni részünkre.... ,
Csere esetén ha a visszaküldés költségét nem utánvétellel szándékozik megfizetni, melynek költsége 1980 Ft, akkor kérem tegyen a cserecsomagba 1000 Ft készpénzt is, ami a csomag visszaküldését fedezi.
Köszönettel, a Chefs.hu Team!
NEMSZÜKSÉGES REGISZTRÁLNOD!!!
Csak add meg a bankkártyád adatait, mint minden más fizetési oldalon....
FIGYELEM!!!
Utánvételes fizetés csak 100 ezer forint alatti csomagok megrendelése esetén lehetséges! Ezt az összeghatárt meghaladó megrendelés csak előreutalással rendezhető!