Információk

Igazítsa saját idejéhez a csomagátvételt a több mint 1100 GLS Automata segítségével.
A GLS Automaták többsége elhelyezkedésüknek köszönhetően 0-24 óráig rendelkezésére áll. A csomag átvételére az értesítésben szereplő PIN kód megadásával 7 nap áll rendelkezésre. A csomagok minden szállítási mód esetében a feladást követő munkanapon kiszállításra kerülnek.


Magyarországon többszáz GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók. A GLS CsomagPontok többségében 10.00 és 20.00 óra között vannak nyitva, de sok közülük már korábban is az ügyfelek rendelkezésére áll. Cégek vagy magánszemélyek - a GLS CsomagPontokon keresztül mindenki feladhatja és átveheti csomagját.
Igazítsa saját idejéhez a csomagátvételt a több mint 1100 GLS Automata segítségével.
A GLS Automaták többsége elhelyezkedésüknek köszönhetően 0-24 óráig rendelkezésére áll. A csomag átvételére az értesítésben szereplő PIN kód megadásával 7 nap áll rendelkezésre. A csomagok minden szállítási mód esetében a feladást követő munkanapon kiszállításra kerülnek.

BŐVEBB INFÓT KAPSZ A GLS-TŐL A A REGISZTRÁLT EMAIL CÍMEDRE!
FIGYELEM!
A bruttó 100 ezer forintot meghaladó megrendeléseket NEM ÁLL MÓDUNKBAN UTÁNVÉTELES FIZETÉSSEL KIKÜLDENI!!!!


Szakács, Cukrász, Pincér- Felszolgáló Munkaruha Szaküzlet
1138. Budapest, Tomori köz 14.



Külföldi kiszállítási árak:
Szlovákia utánvét: 4480 Ft
Szlovákia bankkártyás vagy előre utalásos fizetés: 2980 Ft
Ausztria, Szlovénia, Horvátország, Csehország és románia: 4580 Ft
Németország, Lengyelország, Hollandia, Luxemburg, Belgium és Bulgária: 7680 Ft
GLS kiszállítási lehetőségek
GLS csomagszállítás háztól házig
- GLS házhoz szállítás 1 munkanap alatt,
- online nyomon követés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match
Telefonszám: 06-29-88-67-00, +36-20-890-0660
FlexDeliveryService (Rugalmas kézbesítés) – csak háztól házig szállítás esetén
- folyamatos e-mail és/vagy SMS értesítés
- tájékoztató a kézbesítés várható idejéről a futár telefonszámával
- a címzett online módosíthatja a szállítás napját, helyét
- esti kézbesítés (17-20h között) GLS depóvárosokban
- csomag átirányítható több mint 500 GLS CsomagPontba
GLS CsomagPontok
Használja ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsa napi ritmusához!
Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található!
A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomag átvevőhelyek nyitva tartási idejét. Az online megrendelésnél akár 4 átvevő is megadható. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.
További részletes tájékoztató
Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?
- Ha már másnap szeretné átvenni a megrendelt árut,
- Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,
- Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,
- Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,
- Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely.
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken különböző profilú üzletekben, 200 településen több mint 500 helyen várják Önt. A GLS CsomagPont keresővel könnyen kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet.
Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?
- Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.
- Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.
- Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.
- A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.
Mikor vehetem át leghamarabb a megrendelt árut a GLS CsomagPontban?
Az online vásárlás visszaigazolása után a webáruház feladja a csomagot, amelyet a GLS már a következő munkanapon kiszállítja a megjelölt GLS CsomagPontba. Így az üzlet nyitva tartásán belül bármikor átveheti.
FIGYELEM!
GLS CSOMAGPONTRA CÉGÜNK CSAK A WEBSHOP RENDSZERÉN KERESZTŰL BANKKÁRTYÁVAL KIFIZETETT VAGY ELŐRE UTALÁSSAL TÖRTÉNŐ FIZETÉS ESETÉN VÁLLAL KISZÁLLÍTÁST!
További információt a GLS CsomagPontokról a www.csomag.hu és a www.gls-group.eu oldalon talál.
TERMÉKCSERE LEÍRÁS:
Előre is elnézését kérjük, de sajnos a termékek cseréjének a költségét postai úton nem áll módunkban magunkra vállalni, ugyanis sok olyan termékünk van aminek a haszna nem fedezné még ezt a költséget sem... A boltba behozott termékek cseréje természetesen díjtalan!
A megvásárolt terméket csak eredeti, sérülésmentes állapotban, a számla visszaküldése mellett cseréljük ki vagy vesszük vissza. Az átvételtől számított 14 napon belül kérjük visszaküldeni részünkre a terméket, különben már nem áll módunkban cserélni, visszavenni.
Használt, vagy mosott ruhát higiéniai okokból semmilyen körülmények között nem veszünk vissza!
A terméket az alábbi címre kérjük visszajuttatni:
Szakács Munkaruha Szaküzlet - FÖLDVÁRI SZILVESZTER részére!!! ( fontos ráírni!!! )
- Budapest, TOMORI KÖZ 14.
Sajnos a visszaküldött terméket mindenképp csomagként kell feladni, mert máskülönben elveszhet...
Van lehetősége GLS csomagautomatán keresztül is visszaküldeni , ebben az estben utalj el részünkre 1480 Ft-ot, ami fedezi a csomagod visszaszállítását szaküzletünkbe.
név: Chefs UNIFORM Kft.
számlaszám: 11715007-20461548
összeg: 1480 Ft
közlemény: írd be a rendelés számodat
A beérkezett utalás után küldünk egy linket amire rákattintva a GLS felületére jutsz el.
Azt ott leírtakat követve add fel kényelmesen részünkre a visszaküldeni kívánt csomagot.
VAGY HA VAN A KÖZELEDBEN FOXPOST AUTOMATA:
Egy egyszerű regisztrációt követően a saját profilodba belépve válaszd ki, hogy milyen
módon és kitől rendelted a csomagot, a FOXPOST pedig a csomagfeladáshoz hasonlóan,
létrehoz neked egy feladási kódot. Ezután a legközelebbi FOXPOST csomagautomatánál a
kapott kód segítségével feladhatod a csomagot.
§ Regisztrálj a foxpost.hu oldalon és ezt követően lépj be a fiókodba.
§ Ha már regisztrált felhasználó vagy, lépj be a fiókodba.
§ Válaszd a Csomagvisszaküldés menüpontot.
§ Válaszd ki, hogy a csomagot, amit vissza szeretnél küldeni,
FOXPOST csomagautomatán keresztül vagy egyéb módon vetted át.
§ Ha NEM FOXPOST csomagautomatán keresztül vetted át a csomagodat, a
legördülő listából válaszd ki webáruházunkat (alias feltüntése: Chefs.hu - Szakácsruha Bolt ), ezt követően add
meg a szükséges adatokat (csomagméret, visszaküldés oka).
§ Ha FOXPOST csomagautomatán keresztül vetted át a csomagodat, írd be az átvételi
kódot a felületen, ezt követően add meg a szükséges adatokat (visszaküldés oka).
§ Az adatok megadása után kapsz egy feladási kódot.
§ A kapott kóddal visszaküldheted a csomagot az ország bármely FOXPOST
automatáján keresztül.
§ Keresd fel a Hozzád legközelebbi automatát, amelyet a csomagautomata kereső
segítségével könnyen megtalálsz itt.
§ Az érintőképernyőn válaszd a Csomagvisszaküldés menüpontot.
§ Írd be a kapott kódot és helyezd be a csomagot. Bankkártyád használatával
egyenlítsd ki az összeget a POS terminálon keresztül. A csomagvisszaküldés díja 999
Ft.
Részedről ennyi, a többiről a FOXPOST gondoskodik.
Csere esetén ha a visszaküldés költségét nem utánvétellel szándékozik megfizetni, melynek költsége 1980 Ft, akkor kérem tegyen a cserecsomagba 1000 Ft készpénzt is, ami a csomag visszaküldését fedezi, illetve kérjük, hogy mellékeljen egy papírt, amin leírja pontosan mire cseréljük ki a terméket!
Köszönettel, a Chefs.hu Team!